« | »

2023年5月30日(火) 18:01:32


【ネイティブ】クレイラドール製商品「蓮華」に関するお詫びとご対応について / Notice and Apology Regarding Cleyera Doll Renge


ネイティブ
クレイラドール製商品「蓮華」に関するお詫びとご対応について / Notice and Apology Regarding Cleyera Doll Renge

平素は格別のご愛顧を賜り、厚く御礼申し上げます。

2023年5月に出荷いたしましたクレイラドール製商品「蓮華」につきまして、
受注時に掲載しておりましたサンプル写真と、お手元に届いた商品の出来栄えが著しく異なるとのことで
お客様よりお問い合わせを頂戴いたしました。

クレイラドール様と対応を協議いたしまして、交換をご希望のお客様に
クレイラドール製「蓮華」を修正、再生産した商品を再度お客様にお届けさせていただきます。
また誠に申し訳ございませんが、本件に起因するご返金対応はお受け付けいたしかねることを、何卒ご了承頂きたくお願い申し上げます。

通常のサポート対応はお届けから7日間以内のご連絡とさせていただいておりますが、
再生産品のお届けをご希望のお客様は本件に限り特例といたしまして2023年6月12日(月)までに
下記のページにございます専用お問い合わせフォームよりご連絡をお願いいたします。

▼ネイティブストア/FANZA様をご利用の日本在住のお客様
「蓮華」交換希望フォーム

▼ネイティブストアをご利用の海外在住のお客様
Cleyera Doll Renge Replacement Application Form

※ネイティブストア、FANZAでご購入された商品が対象となります。
 第三者流通(並行輸入)より購入された商品は交換対象外とさせていただきます。

長らく商品をお待ちいただいていたにも関わらず、ご期待にお応えできる商品をお届けできなかったこと、心よりお詫び申し上げます。
お届け時期につきましてはクレイラドール様との調整後、改めてお客様へ告知させていただきますので
今しばらくのお時間を頂きますようお願い申し上げます。

また、再生産品は「フィギュア本体(台座を除く全て)をブリスターと白箱で梱包した状態」でお送りいたします。
現在お手元にございますフィギュア本体との交換となりますので、
再生産品のお届けまで商品は保管頂きますようお願いいたします。

※梱包方法など上記のご対応が変更となる場合がございます。変更時は都度お申込みいただきましたお客様へご連絡させていただきます。

この度は大変なご不便とご迷惑をおかけいたしまして、誠に申し訳ございません。
今後は確認体制をより強化し再発防止に努めるとともに、お客様に喜んで頂ける商品開発を目指してまいります。

===================================================================================================================

Thank you for your continued support of Native products.

This notice is to inform you of the information regarding Cleyera Doll Renge, released on May 2023.

We have received several opinions from customers that the sample images on the promotion page differ from the actual product.

We held discussion with the manufacturer of this product, Cleyera Doll, and as a result, we are going to re-manufacture this product and offer the replacements for the customers who are willing to exchange.

Unfortunately, we are not able to accept a return/refund request regarding this matter.

Renge Replacement Application Form
(For the customers of Native online shop reside in countries except Japan)

We sincerely apologize for your long wait for the release and its quality didn’t meet the customer expectations.

The shipping date will be updated once it’s organized with Cleyera Doll.
Thank you for your patience and understanding.

Related to replacement, newly manufactured products will be delivered in plain white boxes. Please keep the whole product with you until further notice as we may offer you the replacement in exchange.

*There is a possibility that the replacement process and method will be changed. We will notify each customer in that case.

We deeply apologize for any inconvenience caused and hope for your understanding in this matter. We will be strengthening our product inspection procedures in order to prevent defects in the future.


ツイートする

「@自動投稿」 カテゴリー

・7/19(金)【ネイティブ】お盆期間中のサポート対応につきまして
・7/19(金)【カホタンブログ】【ピクミン】ご予約受付中!「ねんどろいど チャッピー」のご紹介!
・7/19(金)【ネイティブ】「星乃リリ」出荷日のお知らせ
・7/18(木)【カホタンブログ】【薬屋のひとりごと】ご予約受付中!「猫猫」をご紹介
・7/16(火)【カホタンブログ】【FGO】ご予約受付中!「ねんどろいどどーる オベロン 爽やかサマー・プリンスVer.」のご紹介
・7/12(金)【MAXブログ】6月案内商品のおさらい!